fredag, november 07, 2008

Yes yes yessssssssssssss!!!


http://starvingartistamps.blogspot.com/2008/11/new-release-and-some-good-candy.html

One of my favorit stampdesigners Irene have done it agin!!! The most lovley and funny stamps that you kan combi with all here series of stamps! it is one o the best with here stamps that you can do your one storys and combinations over and over agin!
I have look twice a day for the realeas of them since september!!!! it is har too be a fan ! but i a big gift too do that!

Shit I am sooooooooooo bad in write in english I got a C in it in school! So Too do this is hard for me, Tracey ! And cards I will post tooo youuuuuuuuuuu!!!!!

Kolla in Stämplarna!!!!!!



och ja jag skiver som en kråka!!!!! Men vem vill missa detta erbjudande!!!!!! såååååååååååååååå Snygga motivstämplar!!!!

1 kommentar:

Fru Lindberg sa...

Visst e de söta? Men undrar om jag inte snart maxat min stämpelbudget för det ska ju ifnnas plats till vissa nysläppta Inkido ;0) Du jag har precis utmanat dig på min blog men såg sen att du precis gjort den, så du får helt enkelt bara ta dig en titt på min & på nomineringen till dig! Ha det gott!