lördag, november 08, 2008

Skiss utmaning 4 på Stellas Crop!


Tolkat skissen med verklighet drömmar och sprukna drömmar..... Crakel lack och 3 d lack är andvänt och octoberafternoon stämplar och en lite Mycards text!!
Och vet ni vad JAG VANN!!! Ur skoj att vinna en skiss tävling! jobbar bara efter skisser till utmaningar annars aldrig konstigt för jag gillar den utmaningen!
Har massa Julkort att visa er men Fotovädret är ju inte det bästa!!!ska se om jag kan få fotat i morgon!
Har i dag hittat mattan vi ville ha till vardagsrummet och kors i taket vi fick tag på en Tv bänk också!!! en lyckad shoppning lördag!
Längtar till nästa helg Ska ju på Stämpelträff BIG och träffa massa vänner!!! *LÄNGTAR* har börjat packa i den grad att jag packade åt Milan med fniss men packar för mycket!!har utmanat mig att göra 1 kort i timmen på träffen..... torn i det går?
Nu är det myskväll hos grannarna! sonen grymtar lite ensam kille med 5 tjejer sorry finns en kille till men han är 15 månader.... men det blir nog Kareoke och annat

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis!
Superläckert kort.

Ha en trevlig kväll!
Kram Susanne

Nina sa...

Tjohooo!! Grattis - verkligen välförtjänt, sicke ett underbart kort!!