tisdag, november 11, 2008

Pretty in Pink???


Rosa snö? hittade ett gamalt embossat motiv i mina gömmor*lånad stämpel av LL, tack*
Testade trycka med vm dyna direkt på pappret och hälde på ett Rosa EB som är transparant.... hm vi diskuterade det härom dagen vad man gillar för Eb och jag gillar inte transparanta eb med liten färg ton i ..... då måste det vara glitter i.... hmmm
Fick frågan av Susgus om jag visste vad alla inkidos pulver heter? Tja nästsan men det är väldigt många och kommer lite nya blandningar efter förfrågningar..... Guldgrön glitter, choklad, Crimson red, candy red, frost , clear med irr mix, vit silver glitter, babyblue glitter, Pink, baby pink glitter, blåglitter, lime ,solgul, guld,platinum, silver......
Nä jag har inte alla hemma.... ;)

3 kommentarer:

Muffin sa...

Mycket pretty - jättesnyggt! Jag har inte packat alls, har hemska kval för jag vet inte vad jag ska ta med mig och inte....

Anonym sa...

Fiiiint med rååååsa! :-)
Min favorit är nog vanligt clear och hologram. Använder det helst med pigmentbläck.
Kramis
/Stamparina

Cicci sa...

Dör fick du mig. Jag trodde nästan att alla fKramizärger fanns i dina ägor.