torsdag, november 20, 2008

Fler kort från Kortmakarmaran


Ett mono kort med inkido stämplar


Fniss Gör ett kort eller lo i dom färgerna dina kläder har! Fniss Denna stämpel gav mig inspirationen att lyfta fram min chockrosa Bh i hop med mina svart/vita kläder!

Gör ett kort med mönsterpapper av en kortmakarstämpel.....
denna stämpel låg i Kit påsen min...och jag hade ju Fikabröd med mig;)

hi denna utmaning var Rosa och brunt och skulle du ha något mönster papper du gjort själv på... Vad "Mara ledningen" inte tänkt på vara att Jag och LL har ju gjort ett "Riktigt Mönsterpapper" och Givetvis var det ju oki att ha med!
Bradsen har jag embossat , ja det har LL lärt mig fast tips ha en lång pincett!

9 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Jag är helt klart imponerad över alla snygga alster och den bredd du håller på dina kort!
Glömde tillägga att du har gjort urfint fikabröd.
kram Annika

Annika kort & gott sa...

Jag är helt klart imponerad över alla snygga alster och den bredd du håller på dina kort!
kram Annika

Muffin sa...

Grymt snygga allihop, jag gillar det oranga (fast det var ännu bättre live)!
Kramen!

Anonym sa...

Vilar du aldrig???? Jag är så impad över allt du skapar.

Nu startar jag en blogg. Kan du tro???

http://ihuvetpaentant.blogspot.com

Så småningom ska det bli en del bilder mm...........(hoppas jag)

Natti o kram från grannen

Karma sa...

snygga kort Petra, Kram Malin

Anonym sa...

Hej snygging; fixat resår till underkjolen ännu???
Korten är ju annu coolare i verkligheten. Tack för visningen av BH: oxå.........
Hi hi hi nästa gång räcker det om du kommer i bara underkläder så slipper du strippa.....
Kram och trevlig helg!!!

Anonym sa...

Asgarv.... slängde Underkjolen......
Trodde jag hade såpass bred rumpa att den hängde upp..... Fniss jag får inte skaffa fler sexiga stämplar dom får ju en att kasta kläderna....

Anonym sa...

förresten E-L visade ju sina trosor..... Missade ni det?

Articsisters sa...

Fredageftermiddag. Jag tar mig en bloggrunda och kikar efter lite inspiration. Tänkte att jag skulle finna lite tid för pyssel nu i helgen men det är ingen garanti att det blir så. Du äe ju med på min bloggrunda så jag kommer därifrån.

Gillar de där saffransbröden - snygga kort.

Har gjort en kalender – månader med datum – som du kan ladda ner från bloggen:
www.articsisters.blogspot.com

Ha en skön helg
Lisbet