söndag, november 16, 2008

Black out och Vilka vinster!!!


Jag blev så sprudlande glad över kvällens sista lottdragning att jag i nte kom i håg vilken dagens 10 utmaningar jag vann?*black out, hjälp mig*det var en omröstnings vinst
i varje utmaning och en lottad vinst? och Ja, jag hann göra 12 saker som jag sagt!!och jag var med i alla 10 utmaningar!!!
Vi fick fin fina kit påsar med embossing pulver,papper, en stämpel,brads, blommor,en flaska eller burk, en papplåda....
massa smått och gott och något väldigt stort;) JAAAAA!! Jag vann en reva!!! Sista dragningen för kvällen!

shoppade lite så klart!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad kul! GRATTIS till vinsterna!
/LenaS

Anonym sa...

Åhh vad kul ni verkar ha haft i Floda! Stort grattis till vinsterna!!! (Självklart kan du använda asken i bloggen *glad*)

Annika kort & gott sa...

Stort grattis!!! Hoppas få se alla dina fina alster framöver oxå.
kram Annika

Anonym sa...

Å vad kul det låter! Grattis till vinsterna! :) Du måste juh visa upp allt du gjort me! Kram kram

Biggan sa...

Grattis till alla vinster!! Vilken turgumma du är!
Ni verkar ha haft en kul och inspirerande träff!!

Anonym sa...

Grattis, vännen till alla fina priser. Synd att jag inte kunde stanna längre. Hade varit mysigt att sitta och pyssla med er. Får bli en annan gång när jag känner mig bättre. Tack för alla bra tips och råd vid gallbesvär... Kram!

Anonym sa...

Men du, Woooohaaa, vann du REVAN - Grattisgrattisgrattismassor!!! Önskade jag hade kunnat vara med "to the bitter end" för det var verkligen en hejdlöst rolig kortmakarmara!

mia.t sa...

Stort Grattis till de mumsiga vinsterna!!

Anonym sa...

Grattis till den underbara vinsten.

Kram

Maria sa...

Så himla kul vi hade, och så kul att träffa dig! Snygga bilder du tagit på Muffin och mig! *garvar* Härligt reportage från maran! Grattis till Revan och hoppas vi ses nån annan gån! KRAM!

Katrin sa...

Ojojoj, vilka underbara vinster! Och en reva - wow!!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Hmm, vad är väl en bal på slottet!?! Låter ju som ni haft det heeelt uuuunderbart! Shit vilka priser du vunnit!!! GRATTIS!!

Susanne sa...

Visst var det supertrevligt! Det var kul att träffa dig även om vi bara hann tjattra lite i slutet. Och du grattis än en gång till Revan.
Kram