söndag, oktober 26, 2008

Stämpelgårdens Rosabandet insamling





Det var bokmärken i rosa som skulle göras i utmaningen!
Gjorde ju min egen tolkning!
BokMärket fick Millan vännen!
och vet ni vad! ju jag vann utlottningen av rosa dekorationer!*turgumma*
Annars tillbringas helgen med röjning här hemma och ett försök att måla en fondväg....
Slängt våran gamla soffa på tippen och i dag ångrar jag mig *typiskt*
Röjde i pysselskrubben och konstaterade att jag inte har gjort något av de alter projekt jag tänkt... *hel papperskasse full*
Nu ska garderoberna röjas och genast kommer ångesten om vad som ska slängas.
Ska den gamla mocka jackan slängas som är 50 år??? Ja den är det? den är cool men använder jag den.... när jag menar slängas så åker det till Röda korset kupan/insamling....

16 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.. Vilken härlig tolkning! Innan jag såg vad det var! *skratt* Underbart! Jag hade blivit överlycklig om jag hade fått det!! :)
Ha det bra!
Kram kram

Ulrika aka LillBlomman sa...

Klockrena!!! Din lo är underbar!! Vill ju se mera scrappat av Petra!! Kraaaamen!

Anonym sa...

Hahahaha! det bokmärket är ju bara sååå bra! :D

Ida sa...

Hahahaha!!! Jag kan inte sluta garva! störtskönt!!!

Christina / Synål / Stina sa...

Detta var ju hur snyggt som hälst.
Så jag måste säga GRATTIS eftersom du har vunnit med detta bokmärke.

Kram Från Laholm

Camilla sa...

Vilket häftigt bokmärke!!!

Kram

Muffin sa...

Störtcoolt bokmärke. Gällande att rensa och städa och slänga så anser jag att man ska slänga ALLT (utom möjligen det som kan användas till pyssel). Dessvärre har jag en ekorre till man...;)
Kramen!

Anonym sa...

haaaa muffin men jag kan ju använda ALLT till pyssel!

Mocka jackan klarade sig men det blev 2 stora påsar till Rk och då är inte byrån på börjad.......


petraso

Camilla sa...

Tack snälla Petra för det coola och underbara bokmärket. Jag skrattar gott varje gång jag ser det!

kram Camilla

www.mariante.se sa...

*skrattar*
Ja-a du, här bakas det varå varannan dag....man e alldeles gul om handflatorna.
Jaghar oxå gjort lite papparkakor.....burr så tidsöande!
Nej snabbt ska det gå om dt ska falla Hoppetossan i smaken!
Önskar dej en kreativ vecka!

Cicci sa...

Du är helt otrolig med dina härliga tolkningar. Jag blir så inspirerad.

Biggan sa...

Angående att det snöar här...vi kan inte ha brösten hängande utanför som ni har på Västkusten!!!! LOL Skulle vara kul att se en manlig variant på det här bokmärket...(skrattar gott i min ensamhet åt tanken..)

Anonym sa...

Ja, du är så sanslöst rolig och kreaktiv. Jag tror jag svimmar av skratt. Du är så inspirerande. Kram Suz

Anonym sa...

Du är då för go´
En riktig glädjespridare,
du UNDERBARA färgstarka personlighet:):):)

Nina sa...

Haha, du é ju bara för rolig du!! Störtskönt bokmärke!

Pihlina sa...

Hehe, helt underbart!!!