onsdag, oktober 22, 2008


ÄLSKAR Dr NINAS små Nissar!
Dom kom sent förra julsäsongen eller sagt tidigt för årets;) och förra veckan kom dom 2008 års sötisar denna gång några som inte var jul också....
Ni kommer nog få se en hel del nissar innan jul för i år gick jag direkt från sommar korten på julkort;) höststämplarna fick vila;)
Har massa ideer med mina Inkido stämplar som jag kommer försöka förverkliga i veckan?
Älskar embossa och Inkido har massa olika pulver så det är extra kul att kombinera expriment med DT korten..... ni får titta in senare i veckan :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har faktiskt gjort ett höstkort :-) men nu ska det bli lite julkort igen! Jättefina kort, gillar sista tomten!

Anonym sa...

Jättefina! Tomtarna är verkligen gulliga! :)

Rach sa...

what fabulous cards, thank you for entering my blog candy. good luck. hugs rachxx

Muffin sa...

Så fina, nissarna är ljuvliga ;)
Såg du mitt SMS - jag har bokat mig!

Biggan sa...

Men vilken kul stämpel!! Gillar att gett honom lite skäggstubb på det nedersta kortet :))

Nina sa...

Åååh, vilka UNDERBARA kort!
Å du är ju mästare på att hitta på texter till korten - det var riktigt bra med "Mer gröt åt tomtarna!" till surnissemotivet...måste komma på FLER till honom! Hehe, snygg han blev med skäggstubb också!

Ser fram emot vad du hittar på med Rudolf - du har så roliga och galna idéer, tjejen! *dyrkar*