onsdag, september 17, 2008

En tävling som passar Svenska flickor !

http://http://starvingartistampsgallery.blogspot.com/2008/09/we-challange-you-swedish-collage-style.html

Underbar tävling hos våra vänner Over there hos DF!
Ps Nina och Muffin som inspirerat till denna stil!

Har haft en varm Pingel kväll old deluxe hos P! Tusen tackSötaste H var med utan gips och vilket Team work hon Och R hade!Och som vanligt var M snabbast...... och jag scrapade! usch Journaling är det svårast för mig..... har aldrig gillat att skriva.... konstigt jag som gör så många inlägg....

Och vågar jag skriva ...... att jag vunnit en tävling.... vann www.stellas.se Sommarkorts tävling med mitt fyrkort jag visat tidigare i bloggen!
Har en hel del kort på g men inget jag kan visa än... men det finns några kort från helgen som kommer upp här i bloggen i veckan....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du bara vinner och vinner minsann. Såg att även hos Mimas har du vunnit nu :-)

Anonym sa...

Va va har har jag vunnit MiMas? hittade inget i deras blog?
Måste kolla igen?
Någon somm kan länka?

Ska åka dit och kolla in butiken i höst...älskar halmstad och att det finns 2 scrapaffärer och söta pysslar där gör ju inte saken sämra

Nina sa...

GRATTIS till den välförtjänta vinsten!! ♥