söndag, september 07, 2008

dagen efter......

Ja så var det dagen efter mässan för mig ... några av er skulle väl dit i dag igen.
Tyckte det var mycket mindre med folk vid öppnings tid än andra år....
Vi hade dock förköpta biljetter så vi slank in.... dock hade dom missat hu man skulle hantera dom.... kommer inte åka dit i dag igen...shoppade för mycket i går ;)
Ja, jag ska visa det när det blir bättre fotoljus... har inte ens packat upp påsarna....
Träffade massa roligt folk ( änglahus och nilla så kul ni kom fram och pratade) så kul att träffa alla gamla vänner. Vi hade skoj pernillaA,CamillaB, LL fast vi kom i från varandra hela tiden vi har ju olika smak i pappershyllorna i bland;)

Efter mässan gick vi till Format för att röja och dricka vin jag och LL.
Jisses vad vi fick rotat fram mer grejer i förråden! så håll utskick det kommer nog bli en extra öppet dag så kolla http://format.blogg.se för att inte missa chansen med super priser!
Jag fick en hel hög med underbara stämplar hem och lite annat smått och gott.
Sedan möte jag upp familjen hos svägerskan och hade en mysig kväll där!

Vaknade tidigt med en ond rygg.... ja gå på mässas ska göras med walkingskor varför ska det vara så hårda golv på mässor..... Finns det måste varit mer kvinnor i den byggnade igår än någon gång samtidigt... Mary Kay hade sitt stor konvent i kongresshallen i andra sidan byggnaden.....
Det var också färg och form som var huvud ämnet för dom ;)

kram alla vänner snart kommer uppdatering shopping bekännelserna..........

Inga kommentarer: