onsdag, augusti 13, 2008

Award

Idag har jag fått en award av SUZ http://kortmaja.blogspot.com/ !
Här kommer reglerna på Engelska
The rules of the award are:
1.The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominate



Det finns massa bloggar som inspirerar mig men


DR NINA
BIGGAN
SCRAPADDICTED
STÄMPELGÅRDEN
STARVING ARTIST
SCRAPPIZ

är bloggar som inspirerar mig mig massa ( kanske ovanligt att ge butiker awards men deras DT-team är extra inspirerande med sin skapelser) Länkarna hittar ni i min länk lista!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Rara du, vad glada vi blir!!! KRAM & TACK

Anonym sa...

Så gulligt av dig! Tack från både mig, Marie och Chris som håller i bloggen!

Nina sa...

Men du...RARING!! Fatta hur rörd jag blir!?! Tack!

Right back at ya!

*puss*

Biggan sa...

Tack! Blir så glad och du ska veta att du är den som är en verklig PÄRLA i scarpvärlden!! Du sprider så mycket glädje och värme!
Såg du att du vann IGEN!!! På Stämpelgårdens bandutlottning! Grattis!

Kram Biggan

Anonym sa...

Tack för utmärkelsen! Vi är så glada att ha dig i vårt frilansteam! Det är ni som är med och skapar och inspirerar som gör vår blogg. Kramar från Scrappizbloggens redaktion.