onsdag, juni 11, 2008

webmara bidrag till SA

Edit: Thickerserna är gjorda av CB red tag sale och foamn har jag fått av ANNAANNA
Puncinellan av Lillblomma, Fjärilen är CB, hjärtat av cenit och axen är Cb, pappret är BO Bunny


Edit: Detta kort fick stora T fröken vilket hon gillade skarpt, Bo bunny papper, Dotterns glittriga hårspänne, Vatten rutchkanan är Luckan från en "julkalender" från Reklam för SKARA Sommarland, knappen och glitter chipisen har jag köpt på Format , nålen är från Hemtex
Bibelpappret från Kitet jag fick av Lillblomma
Dessa är mina bidrag till Ninas båda skisser!
Färg glada och i Nina stil;)
Hade jätte kul och hade velat skapa mera men tiden räkte inte till....
Jag är rätt så Skiss Strikt när jag gör bidrag och vill gärna ha allt placerat på rätt ställen, vet inte varför men det är nog för att jag annars är så ostrukturerad i skapandet.....
Edit: Hade en underbar kväll hos FORMAT PAPPER i går, där jag hade en Mini kurs i Krympplast och i Rosett knytning med Massa goa tjejer...... Ja det shoppades en del också :)
Fick träffa Muffin( Ståndes denna gång) Och vännerna Jennie, Pillan78, LisaM och CamillaB Då kan ju en kväll aldrig bli fel!!!!
I Dag har det varit en Blåsig skolavslutning!
Fin sång och söta barn och så fick jag Träffa SVEA...Karmas lilla vove!!!! Vacker som en Valp ska vara;) Sov tryggt i husses famn.......

4 kommentarer:

LisaMattias sa...

Åh - så fina!

Visst är det drNina - liftning, men helt klart i Petraso-stil!!

Kram från Lisa

Nina sa...

Åh duuu vilka mästerverk. Vrålsnygga - jag älskar dem!!! Nina + Petrastajl är visst en bra kombi, hehe!


Puss ♥

Anonym sa...

mycket snyggt,gillar dina färgval.
Hoppas att du fått din vinst idag
Kram Puck

Anonym sa...

Vilka underbara kort, de är som karameller eller paket på julafton, ..... helt underbara.

blir alltid så inspirerad av att kika på det du gör.

Ha det gott
Kram
Katarina