onsdag, juni 18, 2008

Tjoooo Jag har vunnit !!!

Tjoo jag har vunnit Ninas Söndags skiss på Scrapaddicteds webmara!!!
*överlycklig*

Tog en snabb tur efter jobbet på stan ( kommer tidigaste in till stan kl17.30)
Hann In-ex och Sedan ner till Nordstan och spanade I nordstan som stänger kl19.00 med en latte i hande botaniserade jag hos Papeterie bland alla deras hero art stämplar och köpte mig en uggle stämpel och en sommar present till Söta H som har dille på skor....
Hade turen att komma med en buss ända hem ( får gå 2km oftas)
Nu bloggar jag och ser på matchen... just nu står det 1-0 till Ryssarna ..Vilket betyder att jag INTE behöver bjuda på glass i morgon på jobbet*vilket jag gärna gör*
Fick lite Puncinella av söta Millan i går ska ta och testa detta på något av mina bidrag till Svensk scrappbooks midsommar mara som jag nästan helt missat....*kul med nya saker*
Det var sååååå roliga utmaningar!
Men har väl helgen på mig att sKapa lite!

12 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS PETRA!! Det har du förtjänat =o)

Nina sa...

Weeeee! Hurra!! Tjohoo!! *kastar konfetti*

GRATTIS raraste - du är en värdig vinnare! ♥

Muffin sa...

JÄTTEgrattis - såååå kul att du vann!! Kramar!

Anonym sa...

Stort grattis vännen!!!! *kramar om* =D
Jäkla skit att Sverige förlorade..men de hade aldrig kunnat vinna..inte med det skitspelet.. =/
Surt sa räven..

Må gott stumpelumpan! *kram*
//Petra

Anonym sa...

Grattis Petra! Ditt kort är underbart!!!
Det blev inte mer än fästningen i tisdags, men det var skoj det med. :)
Hoppas du har en trevlig midsommar!
Kram Kicki

Anonym sa...

Lifta på du bara! :D
Jag har varit medlem i Gotvik men är bara med på deras mailinglista nu, önskar jag hade mer tid att engagera mig, tycker det är så skoj! :)
Kram Kicki

Muffin sa...

Tack, vad du är söt! Ha en underbar midsommar!
Kramar!

Biggan sa...

Grattis!! Så härliga färger och tolkning av skissen!

Anonym sa...

Grattis, grattis, grattis! Det är du verkligen värd! :) Kram

netha sa...

Klart att du vann med det kortet, grattis.

Vill också önska dig en glad midsommar.

kramis

EmmaP sa...

Grattis, kortet är jättefint! Glad midsommar!

Anna Maria Niia sa...

Grattis det är du värd!!!
Superfint kort!