måndag, juni 30, 2008

Hur förvarar man 90 textstämplar?

Vet inte hur jag klippte ut Doddel Factory texterna?
men GUUUUUUUUUUd va många det var !!!!75 st men efter jag klippt blev det fler och jag kan lova att det går att kombinera i hop fler meningar från dom!
Ja dom kom i dag !!!
ALLTSÅ är jag väl först i Sverige med dom???
DR NIna borde väl vara först i Danmark:)
Jag ska se till att Skapa massa med dom ....
Pssss Nu har min vän PILLAN78 fått igång sin blogg besök henne gärna och säg hej....

5 kommentarer:

Muffin sa...

Jösses, vad många - så kuuul! Problemet med förvaring uppkommer titt som tätt tycker jag... Kommenterade du hos mig igår som anonym?

Anonym sa...

Jag fick dom med igår, så jag antar att vi är 2...=))))

Jennie/Deleelsia sa...

Jag vet hur du förvarar med:
HOS MIG! ;):D

Nina sa...

I CD-fodral tänkte jag förvara dem...liksom alla mina andra EZ-monterade stämplar! Det funkar perfekt. :)

Åh, jag längtar hem (är på jobbet) - vill leka med nya stämplarna juh!!

Susanne sa...

Ja, du förvaringen undrar jag oxå över. Fick oxå mina igår och vad många det var. Ska bli roligt att se dina egna kombinationer.