söndag, juni 01, 2008

Bättre och sämre.....

Kände mig bättre igår och var på en kort shopping tur med dottern igen...blir ruinerad.....;)

Bestämnde mig på dagen att gå på festen.....mådde otroligt mycket bättre!
Tog det lugnt med "drickat" och hade en mysig kväll eller ska jag säga natt vi gick hem kl 03.00 var hemma 03.01 (väldigt nära hem)
Jätte skojig fest med folk från Eskilstuna ,Kungshamn och Åkarp också gänget här i från....
Vi bjöds på skaldjursbuffe direkt levererat från Kungshamn..... såååååå gott och värdens aioli recept var super på alla sätt( ni fattar vad jag luktar idag)

Fick sitta nära Terassvärmaren för jag varit sjuk..... varmt och skönt!
Och i dag har jag ingen röst alls... ;)

Kan rapportera att i går hade vi 28 grader varmt i skuggan och båda barnen badade i havet( Tack C&P och Svärisarna)och jag har inte kunnat sola alls.......

Hoppas kunna visa 3 st tävlingsbidrag för er under veckan som varit Blogg förbudade......

3 kommentarer:

Muffin sa...

Alltså, jag skulle vara jättenöjd med att träffa dig och Jennie, men för all del ta med Robbie också om ni har lust...=o)

Skönt att du är på bättringsvägen, ibland får man offra rösten för ett trevligt kalas vettö!

http://lottafruh.blogg.se sa...

Vad skönt att du är bättre, det var nog festen som hjälpte till att kurera dej! Ha det superbra
vännen!
Skuttåkram,
Lotta tant H....

Marja sa...

Hoppas du känner dej bättre!!

Tackar så för din fina kommentar i bloggen!! Den behövde jag för jag är precis hemkommen frånen sjukhusvistelse...fått diskbråck =(

Kram Marja