måndag, maj 12, 2008

Tack ScrapparKalja

Wow vilket pris jag fick av webbutiken ScrapparKalja i Kif Cropen i April.
( ni vet då när jag bombaderade mailen med bidrag)

Priset var ett presentkort på 300 kr!!!

Yes och så hade hon rea på Clearstamps av ett av mina Favis märken Stampington i Vintage stil!!! och så ett par puss läppar har velat ha det efter ha lånat LL Stora läppar ( inte hennes läppar utan hennes läppstämpel) hade tänkt och köpt den men det var någon IDIOT som snodde den i butiken!!!

Åter till vinsten massa läckra prikiga band..... Lovar att jag säckert har 30 meter med prickigt band och VILL ha mera!!!! Är kär i Blingbling prickar och halvpärlor...... och vintage stämplar och Tuffa tjej och kill stämplar mera manga och fräckt tecknade tjejer och killar vill jag ha!!!!
och och....massa och och........ hoppas det trillar ner lite pengar fyller ju år snart men en plattång av bra kvalitet står överst på min önskelista och jag brukar inte få pysselsaker om jag inte shoppar dom själv.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till vinsten! Ska bli kul att se vad du hittar på med allt detta godis ...

Anonym sa...

Vill bara skicka dej en *kraaaam*
Du är bäst, vet du det?! =)
//Petra

Cicci sa...

Grattis till vinsten.
Jag väntar med spänning på att se vad du kan skapa med denna vinst.