måndag, maj 19, 2008

PussGUSS

Till en väldigt söt 16 åring som har killar flockandes runt henne och säkert kommer bli en SUPER STAr med den vackra rösten....
Hon Kallas visst PussGuss av sin pappa som har beställt kortet.
Hur tänker jag?
Jo grodor =pojkar, Varnings ettiket om man är så söt som hon så behövs det;), Puss mun ja vad passar med det smeknamnet en blingad mick för sången.
Stjärnor är för vad hon kommer bli!!!!!
Har gjort kortet med den pussmunnen LL hade!
det har legat i över 1 år embossad på ett kort men inte klaffat till vad jag skulle ha det kortet förrän till denna beställning.... på baksidan som jag glömde fota har jag satt min Lilla puss mun från Skraparkalja. Saknar tonårs tjej stämpel!!!

11 kommentarer:

Camilla sa...

Hur fräckt som helst! Kom hit och inspirera mig! ;-)

Anonym sa...

Du är en grym kortmakare som har en oändlig fantasi : D

Ida sa...

Herregud var får du all inspiration ifrån???!!! Jag är mäkta imponerad av dig, hur du får till det alltså!!! Helt stum av beundran! Jag kikar in till dig i stort sett dagligen och insuper inspiration!!! Vilka fantastiska kort du gör!!
Kram

Anonym sa...

Hur läcker som helst!

Anonym sa...

Kanonfint kort.
Kolla Pysselpassions nya stämplar.
Bästa tonårsstämplarna jag sett på länge.

Anonym sa...

jätte läckert kort .

Cicci sa...

Allt du gör är så genomtänk. Idéerna bara sprutar ur dig. Jätte läckert som vanligt.

Nina sa...

Läckert!! Är säker på att lilla Pussguss kommer gilla kortet :)

*KRAMAS*

Anonym sa...

pappa beställaren mailad var jätte nöjd med kortet!!!

Lisbet sa...

LÄnge sedan jag tittade in hos dig med alla vackra korten. Jag har smitit en stund från jobbet.

Är du med här:
http://minbloggrunda.blogspot.com/

Lillemor sa...

Tänk vad roligt och uppskattat att få ett kort som är gjort med sådan eftertanke! JÄTTESNYGGT!