onsdag, maj 28, 2008

Jo jag pysslar......

nix jag ligger inte på latsidan pysslar massa fast i går fick jag mig ett "down breake"
Hann inte få klart Student beställningar som jag gärna hade velat göra och fick meddela att jag inte hann*tråkigt* men energin var slut.....
Men fick massa roligt i Posten dessa dagar!!!
Min Grungeboard vinst från Handstämplat och gulliga Kajsa skickade med bonus stämpel för jag fått vänta* tusen tack* och en snabb beställning från hobby och hantverk med otroligt fina stämplar jag beställt och tags och ett chipboardshus*Nöjd*
och i dag så damp det ner ett tack brev med massa mumsiga dekorationer från min Super gulliga Fd Dt mamma med ett Tack för hjälpen!!!! *Gissa om detta värmde GÖTT* och i morgon dyker nog en lite specialbeställning upp*väntar* Man kan ju tro att det är denna vecka jag fyller år? men det är ju inte förrän om exakt en vecka!!!!

nä nu ska jag äta middag och Pyssla när ungarna är ren skrubbade.......

4 kommentarer:

Katrin sa...

*asg* fyller du på onsdag??? För det gör Yngla oxå!!!

Anonym sa...

mera *asg* i så fall för det gör jag med.

Anonym sa...

Ja onsdagen den 4.......

Biggan sa...

Ja precis!Han hette Little Joe..gud vad vi var förälskade i honom!! LOL Vad kul att du visste! Hoppas du får en underbar födelsedag! Lika bra att fira ordentligt innan man "slutar fylla år"!

Mor ;)