måndag, april 14, 2008

UTMANING Vart JOBBAr du?


Tänkte det skulle vara kul med en lite utmaning !!!

Jag vill utmana er att scrappa något som har med erat/någons jobb!
Jag är inte Rökdykare tack och lov om nu någon trodde det....
Fick bara en AHa upplevelse när jag såg en annons för arbetsförmedlingen när jag åter igen klippte ut mina Älskade TELIA annonser och gjorde detta kort!
Åter till Utmaningen!
Vill se er alster !
Ni kan antingen skriva i Scrappiz tråden jag startat eller lämna en länk i bloggen i något senare inlägg så ska jag samla i hop bidragen och till En jobb kavalkad.....

VILL ni VARA med????

Matrial på mitt kort: Rubons blå vatten droppar, Pb hund,telia annons, af annons, nykelringskarbinhake från barilla pasta;) octoberafternoon och hero art stämplar, panduro öljett, snodd från inkido

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det här fick mig att tänka på att jag inte har några foton från mitt jobb och det vill jag verkligen ha! Så kameran ska med till jobbet och här ska det fotas till en början i alla fall. :)

Biggan sa...

Häftigt kort! Menar du ett kort eller en "seriös" LO med foto?

Biggan

Anonym sa...

Du får göra som du vill;)
Fast jag älskar ju Ala biggan kort;)

Anonym sa...

HEjsan! Så härligt kort!
Kan du göra ett kort på en banknörd.....?
Jag köper med en gång!
Kram/Helene¤

Anonym sa...

*asgarv* banknörds kortet är redan under tillverkning...... nu ryker pengarna som kom på posten..... dottern snodde hälften.... men det finns ju några "Papp" kvar?

En känsla sa...

underbart - jag längtar redan efter kortet!
Kram H¤

Nina sa...

Hihi, sicket störtskönt kort! Du är verkligen BÄST på alternativa dekorationer!! :D

*KRAM*

Ulwa sa...

Såg utmaningen idag. HmmmBättre sent än aldrig.
Jag har aldrig ens tänkt tanken att scrappa om jobbet men så kom jag på att jag faktiskt har gjort en LO om mig och mitt yrke: lärare. Det kanske är dags att göra en LO om vad det innebär att vara lärare?
Ville bara säga att du har verkligen hittat på en jätte rolig utmaning.