söndag, april 06, 2008

Rev sönder Tidningen.......


Körde flera gånger till GBG förra veckan och då Såg jag TELIAs Super läckra Annons kampanj med massa hus... Tänkte med en gång SHIT vilket läckert Papper det skulle vara....
OCh i morse fanns den annonsen i GP och Då Sa det KLICk till ett kort!!!!!
Så hus pappret är ut rivet ur tidningen och jag har bet hela släckten spara Telia annonser åt mig..... *Me in LOVE*
Och så hade jag ju köpt en passande Ny stämpeldyna på FORMAT PAPPER i GBG...
Impressdynan Pantsy /LILA jag har fått ett stort ha begär på de dynorna nu......Dom är minst lika bra som distresserna att måla med men har SNYGGARE Färger!!!!!! Har en hel lista på färger som jag vill ha..... Fawn och om det finns en Cerise......
så husen är målade med en kombo av impress/distress/promaker....
Fågeloch blommor är från ett drickunderlägg jag köpt på City Gross........
Cs är Inkido Purple

12 kommentarer:

Anonym sa...

Skojar du! Har oxå fastnat för detta. Hur läckert som helst. Och eftersom jag jobbar på det nämnda företag så ska jag försöka lägga händerna på lite kampanjmaterial:-)
Jätteläckert kort du gjort.

Anonym sa...

Åh vad läckert *vill ha*

Maria sa...

Himla läckert det blev! Jag har tänkt som du när jag såg Telias reklam, speciellt upptryckt på jätteaffischtavlorna i tunnelbanan - att det vore super som papper! Fiffigt och kreativt, som vanligt när man har med Petraso att göra! :-)

Anonym sa...

Kanonläckert, som vanligt! Bra idé att öppna ögonen och använda sånt som dyker upp i ens vardag. I like!

Kickans_blogg sa...

Herregud vilket fint kort!! Du är SÅÅ påhittig!! :0)
Kicki

Anonym sa...

SUPERSNYGGT!!!! ALltid bra med reklampapper ibland!! =D
Jag fick en tidig födelsedagspresent idag av en kompis å det var inslaget i så fint papper, så det har jag givetvis sparat!! *fniss* ;)
Vi är allt skadade!! *haha*
Hoppas det är bra med min favvoPetraso?!
STOR KRAM Petra

Katrin sa...

Visst är bilden alldeles ljuvlig! Jag har ett eget litet projekt inspirerat av samma tema, men det är inte riktigt klart ännu...

Anna Maria Niia sa...

Du är fenomenal!

Ha det gött!

Anonym sa...

Okej, jag gillar inte filt. Men dina ideer Petra är OUTSTANDING!!!!!
Kram från grannen

Anonym sa...

Som alltid baxnar man över dina fiffiga idér som blir så galanta
kort! Du är ett superess, vännen!
Kramisar,
Lotta/ FruH

Marja sa...

Ohh du är bara fantastisk!! Vilka ideer du sprutar ut!!

Kram Marja

Anonym sa...

tack gulledej för din söta gratulation!!! *glad*
Såklart du inte behövde skicka nåt kort..det är ju tanken som räknas, eller hur!! =)
Tårta..ska jag få nån tårta idag så får jag ta å inhandla den själv ;)
....jupp..ska nog faktiskt gå å göra det *tihi*
Stor kram Petra