söndag, april 27, 2008

Dopkort till tvillingar

Matrial: Inkidostämplar, papper band från Format, Cb krona och så en Loppis sked
Jag är ju inte just känd för att göra likadana upplägg på kort men till denna beställning ville jag göra det så ingen tycker det ena är "FINARE" än det andra?
Eller är det dumt tänkt?
Har haft hysteriskt mycke denna vecka och helg men hann i fredags em tack vare jag åkte buss in till FORMAT papper 10 min innan stängning och shoppa lite och vet ni vad det var REA ( 50 % på mönsterpapper och 30% på dekos) inte på de alldra senaste papperna men De Shoppade jag ändå i massor..... SASSAFRASS I LOVE och så en CB embossing folder med siffror Sedan fick jag hör i veckan att det kommer RA Millerstämplar och massa andra nyheter snart!!!
INKIDOs NYA Stämplar kommer dit SNART och hem till mig, längtar lite extra mycket denna gång av vissa skäl*blink LL*

10 kommentarer:

Anonym sa...

Nej det var inte dumt tänkt och dom är verkligen jättefina.

Biggan sa...

Underbar kombination av kreativitet och elegans!!

Anonym sa...

Verkligen fina kort, jag är sååå imponerad av att du kan komma på så originella saker! Snyggt!

Anonym sa...

Det var bra tänkt tycker jag! Och jag visste väl att du skulle stoppa dit skedarna på något kort. :)

Jag har också shoppat en massa sassafrass i veckan, så jag hoppas på pysselkväll ikväll. Helt underbara papper!

Ha en mysig söndag! Kramar

Anonym sa...

Vad fint med skedarna!! Jag hade nog också gjort likadana kort till ett tvillingpar. De har ju inte utvecklat hela sina personligheter än. Senare i livet vill de säkert ha lite olika om du förstår vad jag menar...Väntar också på INKIDOS nyheter =o)
Kramen

Elina sa...

*fniss* tack för länkningen och beskrivningen

Cicci sa...

Så underbara kort. Kreativt som vanligt. Läckert med skeden.

http://lottafruh.blogg.se sa...

Så megafint med skedarna och perfekta stämplar till! Är inte alls avvis på dina förmodade reafynd på Format....men jag höll
i Loke igår när han hälsade på på sin första pysselträff. Han är så gosig och somnade så sött när han spanat in tanten (=mej).
Ha det gott min häftiga vän!
Kram,
Lotta/ FruH

Anonym sa...

jättefina! Alt i din blogg är fint förståss!
Hälsningar
Landstoken.se

Nina sa...

Kanonfina dopkort igen!!