söndag, april 06, 2008

Bubbelplast


ja ni känner ju mig vid det här laget....
att jag gärna tar till ytterligheter gällande matrial.....
Har blivit Så inspirerad av alla som stämplar med bubbelplast det har ju blivit högsta mode.
Så nu startar jag kanske en ny trend med att sätta Fast Bubbelplasten på Kortet....
Vad tror ni är deta Aprils nya fluga?
Tack alla som Grattat till jobbet som tyvärr ligger i indiska oceanen i göteborgs hamn och inte på sydligare bredd grader.... kommer nog hinna uppdatera bloggen så var inte oroliga men jag kanske inte hinner besöka och kommentera runt lika ofta som jag har gjort rätt flittig under våren då tiden har funnits i massa.......
Ps kan hinta om att det kommer komma massa snygga NYA inkido stämplar snart, några av dem har jag fått exakt som jag har velat ;) *LÄNGTAR ihjäl mig*
Vill tacka LL extra mycket för allt stöd under veckan!!!!*Love you*
Stämpeln på kortet är en Alota frog och Cs är INKIDOs



20 kommentarer:

Anonym sa...

Fiffigt & superläckert! Du är definitivt en trendsättare!

Biggan sa...

Skrattar gott åt tvättrådet i kanten! Dina idéer är unika !! :))

Biggan

Anonym sa...

wow vad läckert det var...så livfullt

Anonym sa...

Du är så fiffig så det är inte klokt.

Anonym sa...

Tack för det goda skrattet, tjejen,
då jag fick se ditt kort! Dina detaljer är oslagbara och bara SÅ...Petraso, härligt!!
Lycka till med jobbet!
Kramisar,
Lotta/ FruH

Anonym sa...

Kan man säga annat än underbart? :)

mia.t sa...

Det var ju en superkul grej, och ett döläckert kort!!

Anonym sa...

GRATTIS till nya jobbet gumman, gud så kul...får man fråga var du ska jobba??? ;) Kram

Anonym sa...

Helt underbart! Bubbelplasten "måste" ha upptäckts för att användas som ett såphav!! Vad annars används bubbelplast till.....

Anonym sa...

Vad ska man säga????
Det är inte illa att få kort inslaget i bubbelplast och med tvättinstruktioner.........Jag ler varje gång jag kikar förbi här!!!
Kram Cissi

Karma sa...

HAHAHA bubbelplast, tvättråds lappen e med oxå, kul. Grattis till jobbet, jag måste ringa o få lite info. Kram

Camilla sa...

Du är helt otrolig! Vilken fantasi du har....kortet är så läckert!

Grattis till nya jobbet! Kram

Ulrika aka LillBlomman sa...

Ja, men det är ju lysande att använda plasten så här!! Du är ett geni, vännen! Stor kram från mig!

Anonym sa...

wow va läckert! passade ju perfekt!

Marja sa...

Häftigt!!!

Cool idé både med tvättråd och bubbelplast!!

Marja

Fia sa...

Wow, du är verkligen en inspiratör! Jag har massor av bubbelplast hemma och ska definitivt testa!.

Tack //Fia

SasSa sa...

Hej gumman. Underbart!!!
Håller helt med Biggan, dina idéer är unika. Så skojigt kort. Vilken idé med bubbelplasten med. Ser ut som äkta vara.
Vill också önska lycka till med jobbet.
HA de gött;-).
KRam SasSa

Katrin sa...

Gah! Så übercoolt! Älskar bubbelplast!!!

Anonym sa...

Tjena tjejen!
Det skall bli så roligt att få se kortet in real life....!

GRATTIS till jobbet - inte illa att pendla till Indiska Oceanen varje dag! Kram Helene¤

Nina sa...

Haha, vilket häftigt kort! Du är genial, det vet du va'?