onsdag, mars 12, 2008

Utmanad att berätta detta av Lillblomma

1. Gör du kort eller scrappar?
Jag gör kort och alter
2. Favorit färg som du gärna använder?
Vilken färg använder jag inte???
Men jag tror Rött, turkos, vit är bland favis färgerna….
Dekoration som du inte kan vara utan?
Givetvis 3 d lack,3d kuddar och grillpinnar ;) och vitlöksnät.
Andvänder ju oftas väldigt oklassiska saker som dekos….
4. Vilket är ditt bästa köp?
Hm skärmaskinen är det nog….
5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Finns nog en del stämplar men allt brukar ju komma tillandvändning någon gång...
6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst?
Jag nog en all ätare just nu gillar jag collage stämplar… gillar Text stämplar och gillar att göra Väldigt Personliga kort med just den där passande dekosen…
7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken?
Köpte förrut Scrappbooking mm men Tröttnade…..
8. Favorit pysselblogg du brukar besöka?
Många!! Några hittar du på min länklista men fler är det som jag besöker…
9. Vad/vem inspireras du av?
Många goingar runtom i bloggar och forum! Och av saker jag hittar ser…. skräp,En sned skruv…tidnings annonser…
10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då?
Mera stämplar ;) massa collage stämplar ...

Inga kommentarer: