lördag, mars 22, 2008

Lägesrapport från Cropen

Ja tjejer vilket Ösa det är inne på scrappiz det ramlar in nya bidrag varje minut känns det som.....
Jag försöker flittigt kommentera en del av alla bidrag man får sådan energi......
Ska fösöka ladda upp mina bidrag här i bloggn också......

Jag har gjort:
Kort Gult
Scrap Lo för DT( otroligt jag har gjort nr Lo nr 3 eller 4 är ju inte Scrappare eller???)
Kort- Embossing
Kort utan stämplar
Kort Svart vit

Håller på med:
vår alter
bind all
Tyg kort/ alter ( håll i er det kommer bli väldigt Petraso)
25% stämplat kort
kort med band (nästan klar men ej riktigt nöjd)

hm måste ha glömt något bidrag..... får kolla i listan.......

Nu ska vi snart på middag hos manna med mina systrar och familjer..... ska ta en panodil innan.... nää så jobbiga är dom inte men jag är så förskyld...........

Förresten vann jag Stämplar hos Inkywings blogg......*TACK LIZA*
Gisade rätt på bilmärke på deras nya stämpel....... efter en hård kamp i familjen som jag segrade!!!*YES*

Inga kommentarer: