måndag, februari 25, 2008

Vilken dag ...

Jag skulle träffa en av mina arbetsgivare men hon fick förhinder i sista stund.
Vad gör En ensam lite nedstämd Petraso i Göteborg....
Jo SHOPPAR :) Det var ju löne dag....
Först in på IN-EX som öppnar redan 9.30 köpte en efterlängtad lime grön Promaker penna och några blingstenar i coola färger och ett par bazill bling papper i Gula nyanser (ni läste helt rätt,det är ju snart påsk) och sedan in På panduro kollade läget och fann inget att Shoppa.
Sedan gick jag in på Arkivet och där fanns En Rev QK die som jag tjatat länge om!!! så den var tvungen att följa med hem Min allra första Qk har endast en Gossebump die (liten) har annars lånat vänner * TACK ni vet vilka ni är* och sedan köpte jag Grungebord till ett hemligt projekt och ett par rea Um stämplar * Tack Tarja*. Sedan gick jag in till Papeterie och köpte påsar :) nu blev ni nyfikna vad jag ska göra? Var inne i massa andra affärer men shoppade inget. Vilken Tur det var Måndag för då är Format Papper Stängtannars hade jag dött För där har dom Fått in sååååååååååååå mycket snygga saker så man Dör... sedan hem var nog hemma 30 min så bestämdes det att vi ( millan och jag) skulle åka till KORTMAKAREN i hop med våra döttrar.
Vilket Välkomnade man får där massa kramar,skratt, Överraskningar;) och så bjuder dom på KAFFE (det har jag bara fått hos format och easer förrut! ja och hos kortmakaren)
Barnen blev om händertagna av Anita och maria fick assistera mig som var personalshopper genom sms och vilket erbjudande hon hade 30 % på allt.... så det blev 2 promaker åt mig 2 åt dottern( så nu finns det 2 lime i hushållet) lite band är ju svag för prickiga band ;) en maskros stämpel som elina har haft på ett kort en pensel och 3 fluidchalk i färger jag inte sett förrut...
ja just det en stämpelskrubber dyna blev det... Millan har rekomenderat mig det för jag har blivit så lat att tvätta stämplar....*Tack Maria,Tina,Anita,Cissi ,Mia* Det var 4 nöjda flickor i bilen hem.... och en femte påväg hit för att hämta sina promakers....
Skit har ni läst hela denna bekännelse??? Wow va jag gillar er!
Hiiiiii sms:ade en annan vän som fick bekänna sina shoppingsynder ... hon hade ju lämnat spår efter sig hiiii *Puss L* Usch och snart är det mässa?puh så ska man ju hinna använda sina saker.
Fast jag har ju köpt smarta saker men än då;)
bl blaaaa Nu är det kväll och vilka ska upp på bokrean i morgon?

11 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar ofta in här, men lämnar sällan något avtryck =) Men visst är det härligt att få sätta sprätt på lite pengar ibland, idag fick jag själv inkidos nya stämplar, massa brads, påskstämplar från forma och nya fina papper, så jag gör dig sällskap i shoppingligan =)

Ha de gott

//Maaalingirl

Jennie/Deleelsia sa...

Jennie vill se bilder.
Jennie vill se bilder :)

Anonym sa...

Hej tjejen - skall vi ta sällis till bokrean imorgon? Helene

Camilla sa...

Tack för shoppingturen i eftermiddag...väl värt den långa turen! Härligt att bli så väl omhändertagen i en butik...men så fick de oss att handla också! *haha* Ha så kul med dina nya grejer...själv har jag bara testat en del av det än så länge. Kram!

LisaMattias sa...

Ja, du syndade nog mer än mig idag... ;-)

Skönt att höra (läsa?) att du haft en trevlig dag!!

*kramkram*

Anonym sa...

Millan har du hunnit testa grejerna.....??? jag har bara datoriserat eller vad heter det när man häckar framför datorn.....
Ja ja det är en dag i orgon också....

Anonym sa...

Åh vilken härlig shoppingrunda! Följde med STORT intresse hela din tyur runt stan, och är lite avis på att du har så många ställen att spendera pengarna på! (Visserligen räcker de enstaka ställen som här i Falun alldeles utmärkt om pengarna bränner i fickan, men ändå!) Hoppas du snart visar upp lite projekt så i får se vad det blev av alltihop!

Anonym sa...

En underbar dag i shoppingtagen! Det är en av de sakerna på minus sidan av denna hobby. . .man vill ju bara ha MER!! Själv blir det premiärtur till Magnolia på lördag, det skall bli kul. Ingen bokrea för mig. Jag har förbeställt på nätet. =o)

zizzi sa...

Du verkar lika shopgalen som jag....Du skriver så roligt så det är inte svårt att ta sig igenom texten; sitter med ett leende på läpparna. Vilka rar döttrar ni har de var ju änglar!!!

Anonym sa...

Tack för det härliga besöket! 4 härliga tjejer som gav energi till oss alla i butiken. Synd att ni missade tårtan. Den var lila... ;=)

Kramar till nästa gång!

Elina sa...

Klart man ska shoppa pyssel när man är lite nere - bättre medicin finns inte! Dessutom verkade det vara härliga grejer du fick med dig hem.

Önskar att jag bodde närmre så jag kunnat vara hos Kortmakaren igår.

Kram på dig!