onsdag, februari 13, 2008

att känna sig snygg....


Älskar denna nypon ros stämpel från inkido för att inte tala om papperna är helt betagen.....

Lämnade av barnen på bio och gick en sväng i vår lilla stad och gick in i en klädaffär som öppnade i höstas,Sweet. Har inte trott att det kunde fnnas något fö mig i den affären bara mini storlekar och superhippa ungdomskläder... Där hade jag helt fel!!!
hittade massa läckert på 1/2 1/2 rea priset ( så där rök promakerpennorna jag tänkte köpt)
ska se om jag kan fota det i morgon... kände mig så fin i det.....
men när ska jag ha snygga kläder??
Har laddat för en lite kort träff här hemma med 3 små flickor 2 mormödrar 1 kusin och vet det tusan om det inte blir en trött 14 årig grabb och en gamal man på 86 år..... och just det det är 2 st 10 åriga grabbar som gillar tejpa och klistra ... i alla fall ska dom utfodras med våffel hjärtan.
Drömmer om frukost på sängen och vackra blommor( nja ett knippe pennor hade gått bra också inte svårflörtad) men det blir nog bara en dröm......

2 kommentarer:

Anonym sa...

c'est tres joli!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Underbart! Kul att unna sig lite kläder!