tisdag, november 27, 2007

Produktiva kvällar.....

Har kommit in i ett riktigt flyt och fått gjort massa kort men inte det jag borde göra..
Har gjort 1 av 9 st ljusdekorationer hmmm får se om jag kan få gjort någon på träffen i kväll *asgarv* nä brukar ju inte få klart något...

Tänkte göra lite påse headrar och och och.... en massa saker man vill göra och liten tid.... hm Är gräsänka på Fredag kväll då får det pysslas massa...

Men åter till vad jag gjort... en dekorerad påse till min svärdotter( hon gifte sig med min son när dom var 3år hii hiii har inte hört något om skilsmässa) kort till min arbetsgivare, grattis kort till barnens kusin, special julkort till familjen E som gillar mina kort ( nix pix du får inte se det ännu H) julkort till minsta syrran och så är det väl 3 julkort till.

Har några fler julkort att klara av känner mig lite kluven i stil just nu... har gjort en del lite mer Scrappiga kort med lite udda kombos och en del klassiska ... känner dock att jag vill göra några lagom dekorerade Snygga julkort likt HelenaK som gör så härliga kort!

Sedan skulle jag vilja ha Julstädat i min pysselskrubb..... När kommer du Millan????

I morgon ska jag hjälpa en gör go scrappare med bröllopskort för hennes son.... Vem kan jag ju inte skriva eftersom jag inte vet om det är officellt... Super kul att bubbla ideer och tekniker....

Kanske kan jag ha fått fotat lite i morgon glömde kameran i dag det är ju enda chansen man har är ju att fota på Lunchen... så ni får vänta lite till på att se vad jag skapat....

Hm ska man köpa hänglar eller magnolias nästa klubbpaket??? eller båda;) Hmmm

*många tankar snurrar runt i lilla huvudet nu*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan min vän!! Härligt å höra att du kommit in i ett "flyt" =D
Du har nog rätt i att jag gått å blivit "magsjuk"..för detta har hållt på ett jäkla tag nu å jag börjar bli så trött på det.
Känner mej förstoppad var å varannan dag..usch =(
Hoppas det försvinner snart....
Många kramar och tack för snälla ord på min blogg! *glad*
kram Petra

Anonym sa...

En till som gillar ljusdekos förstår jag. Det är ju såååå fint.
Men jag vill ju se allt fint som du gjort ; D
Ha det gott!
Kram

Anonym sa...

Hejsan !
Åhh...vilket flyt du har och vad du hinner med mycket...ler..
Det där flytet skulle jag vilja låna..HI, hi...
Vad spännande att få se allt fint du gjort. kan knappt vänta...
Häls: Camilla

Anonym sa...

Hej vännen! Jag ser framemot att få bli en av de lyckliga mottagarna av något av dina fanastiska kort!! Vore kul att få lite av din energi inpackad till jul - har du lite över??
Stor kram H¤

Anonym sa...

Hejsan tjejen! Låter som om du har fått gjort en hel del julkort....själv känns det som om jag knappt har börjat, mycket roligare att fixa i nya huset (vi stormtrivs)....men jag har leverans på 60 st julkort nästa vecka så om jag gör 6 om dagen borde jag hinna... =) Alltid ute i sista stund...KRAM