onsdag, oktober 03, 2007

Va skojiga gissningar!

Ja verkligen kul att läsa era gissningar

Bland annat detta....

Qk nä det har jag ingen egen men verktyg var det inte.... (använder ju qk utstansat)
Magic mesh den var riktigt riktig bra gissning men det har jag använt..
Glitter stickles den var tjejer riktigt dålig gissning ;) Det använder jag ofta!
CamillaB (min pysselkompis ) tror inte jag använder spetz ockej inte ofta men jag räknade för skoj skull ut att jag har minst 4 m.
Öljetter ja det har jag minst 500 st och använder rätt ofta...

Det jag inte ens har andvänt på ett enda kort eller äger är:




Rub ons
och den som först gissa det är
Knorrigt
Pm mig din adress på scrappiz så kommer det metallic skimrande papper hem till dig!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Rubons var en bra gissning! Hm...borde listat ut det ;-) kram

Anonym sa...

Åh så roligt, jag gissade rätt! :) Du kan få min adress här:

Linda Johansson
Brömsebrog. 13
302 50 HALMSTAD

Kram