torsdag, september 20, 2007

MOA

Barens kusin fyller år och jag har gjort ett kort i lingon och blåbär färger hoppas det kan passa henne.... Hon är syster till han som ska få kortet med pennan.
boktäverna är av ritade chipisar och knapparna från min mega låda med knappar.
Såg att det är Loppis i Kungälv på lördag
* skit... hoppas ingen pingla läser detta och kommer före mig dit fniss*
Missade shoppa en pryl när jag var på loppis i våras... fast det är väl en sådan där grej bara jag skulle köpa för att pyssla med....
Nuha jag bara mina barns kort kvar som snart är Panik med på min att göra lista.
Sonens motiv är målat men saknar lite dekosaker ... måste komma på vad!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Bara älskar detta kortet. Så fint målat och kul med knapparna. Härligt fräscht kort!!
/Gunilla

Karma sa...

Så snyggt detta ÄR!! helt klart ett favviskort, super. Älskar hur du använt färgerna blått o rött, o knapparna vid sidan......urfint! Kramis

Josefin sa...

Vilken underbart kort...härliga färger..Kram

SasSa sa...

Underbart kort, vilka härliga färger! Knapparna i rött och blått var jätteläckert! Kortet nedan var också jättesnyggt. Fint det blev med lite 3-d löv också. Du är verkligen superduktig på att hitta annorlunda/snygga dekorationer!
Kram SasSa

Anonym sa...

superduperläckert!!!!! *kraaaam*

Anonym sa...

Kanon fint kort.
Ha en trevlig helg :)

Karin sa...

Wow vilket underbart kort. Färgerna är kanon!
Hälsar Karin

Lillemor sa...

Så underbart ljuvligt, gööörfint helt enkelt!
Lillemor

Örnen sa...

Tokgillar färgerna!!!

Anonym sa...

Gillar också kortet jättemycket! Underbara färger! Fast ditt "när löven faller kort" är om möjligt ÄNNU underbarare! Älskar tanken bakom, att de tänker på varann och ekollonet passar perfekt (det finns ju faktisk stora ekollon också...;-)) Kram på dig!!!

Anonym sa...

Å vad mycket fint du har gjort petra! detta lingon å blåbärs kortet är jättefint, lite min stil.
kram /tess

Biggan sa...

Vilket härligt kort! Gillar de klara kraftfulla färgerna och 3D lacken på blåbären är effektfull!

Biggan/Birgit

Anonym sa...

Sj�lvklart beh�ll jag kockan....och den �r till l�ns n�r du �nskar.. =))) Har bara gjort mig av med tv� h�nglar...en pojke o en flicka...

Anna Maria Niia sa...

Vilket härligt kort!!!
Verkligen fint med det blåa och röda!
Hit kommer jag gärna tillbaks för mer inspiration!

Anonym sa...

Underbart kort..