tisdag, september 18, 2007

Fotomodell!

Skolfotografen blev akut sjuk efter ha fotat 1 klass så mina barn blev inte fotograferade....
Så jag fick ta fram kameran och fota Lilla Tjejen hemma... tyvärr hade lockarna sjunkit i hop till en liten taskig hempermanent men hon fick ha sin älskade angora mössa på sig och säger glatt...
-Lockarna passar väldigt bra till denna, mamma! Ja ja det är bara att göra om det när nu det blir fotografering igen.

Gjorde helt klart mitt Scrappiz Sommar Tävling bidrag fotade och skickade in det....
hade nog kunnat fila en hel del till men ville avrunda det för att kunna börja på nya projekt!
Bidragen skickas in och kommer publiceras utan namn....
Undra om ni kommer kunna se vilket som är mitt?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att jag kommer att se vilket som är ditt. :)

Camilla sa...

Jag tror inte vi kommer tvivla över vilket bidra som är ditt! :-)

Karma sa...

Hihi jag tror att vi kommer att se det Petra, Spännande, KRAM

Anonym sa...

Misstänker att Petrasos bidrag kommer att avslöja sin upphovskvinna! blink
Vilken liten tapper tjej du har! Klart att mamma får locka håret igen!
Kram!!!

Katrin sa...

Instämmer med föregående talare, har definitivt en misstanke om att man kan se vem som ligger bakom ditt bidrag... Men du har ju förvånat förr :)
Trist med fotografen efter allt jobb!