onsdag, augusti 22, 2007

Orkar ni se mera?


Det går fort att göra kort när man har färglagda motiv!
2 kort blev det i går kväll!
Pb stämpeln lånade jag avLisa Mathias när hon var hos mig!
Baby stämpeln Lånade jag av LL någon gång i våras! Det underbara papperet tro jag att jag köpt på easer! Kronan är av cernit och båten är en diecut från pictura.
Köpt en ny stämpel hos Stämpelstudion i dag så passande mig ska ni få se ;)
Nu ska jag lada om för att göra ett 5 bidrag i scrappiz stora tävling! jag är en av de 43 som kvalificerat sig genom att deltaga i alla tävlingar och bonus samlingar!
Underbart roligt utmaning !

2 kommentarer:

Karma sa...

UNDERBARA kort du gjort Petra, härliga färger. Kramis

Biggan sa...

Hej Petra!
Vilka härliga kort du gjort! Gillar hur du använt papperet i layouten!