tisdag, augusti 21, 2007

Julpyssel kick off












I Söndags förmiddag pysslade jag, LL, pillan78, Tessdesign och Mina barn och TinaFina ( hon kom när jag gick den rackaren) vi gjorde Julkort i sommar värmen och testade inkidos nya kollektion med julstämplar och deras egna pappers kollektioner och melissa Frances papperna! Missade och fota två av de jag gjorde( och dom är i Norge nu..attans).
Jag har gjort de med den runda poststämpeln på svenska o norska.. dom andra har LL gjort hon är en mästare på att embossa och knyta rosetter! men har man haft butik i 10 år och gjort miljoner med bröllops kort då är man guru på det!



5 kommentarer:

Camilla sa...

Underbara julkort!
Jag kom precis hem med en hel kartong med prylar som jag hoppas hinna dyka i ikväll! Skoj ska det bli!

Kram!

Petraso sa...

en hel låda ojoj va spännande... varför Åkte inte jag och hämtade dottern hos er så jag kunde dregla lite!

Katrin sa...

Vilke superläckra julkort!

Karma sa...

Så mycket snyggt!! Kram

Therese sa...

Vilka fina julkort du gjort!! Hur har du gjort kuverten som de med rött band och röd brad ligger i? med snöflingorna på.. Super fint!