lördag, juli 07, 2007

Magnolia 070707











Magnolia 070707
Ja där var nog en stor del av pysslare i väst Sverige och dit åkt också pysselpinglorna!
Som vanligt inga super erbjudande(någ få stämplar billigt) och dålig prismärkning och inte heller bjöds det på tårta :(
Men shoppades gjordet det i massor :)
Och Paradise och Muhren visade måleri teknik! Det tränades flittigt på kväällens pingel pyssel! Se pinglornas blogg vad som på gick under denna dag och sena kväll!
Hm träffade bland annat Pickos,LL, tessdesign,zara, helenaK, sassa, barakarin, selhammar, pillan78, lisaMattias, lillemor69 och massa massa fler... LoveYou!! Helt underbart att träffa likasinnade!
Dom hade en tävling i butiken bland de som lämnade in kort!
Lisa från Kode vann första pris!!!! ( henne känner vi inte fast det bara är 8km i från oss pinglor) hon fick en Cuttelbug med sig hem!!
Jag kom 2:a!!! och SaSA 3:a och vi fick var sitt present kort på 100 kr!!!( som försvann fort)

Här ovan är mitt bidrag! när man öppnar det ramlar en spindel ut!
Tröjan är hemma gjord av Trosor från Lindex och versa craft och stämplar! Kul att så många tyckte den var snygg!




















15 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skoj det var att ses igår! :D
Skrattade gott när jag läste att du använt trosor för att göra din tröja! *hihi*
Tyckte ditt kort var jätteläckert! :D
Kram Kicki

SasSa sa...

Kul det var att träffas och att få ansikte på en "nätperson"! Älskade din tröja även om den var gjord med trosor. Fast jag såg ju inte med en gång att det stod massa saker på den... Får skylla på dålig syn...
Grattis till andra platsen, underbart bidrag!
Kram SasSa

Petraso sa...

Måste nog tilllägga aldrig använda Trosor!!!!
det står men man brukar ju inte läsa på folks midja!
( fast jag klämde på pickos midja eller där den brukar vara ;))

-Design with a smile and live longer

Anonym sa...

Härligt kort du gjort, och tröjan med förresten!

Therese sa...

Hej!
ja nästa gång ska jag tjöta med er men får erkänna att jag är liite blyg ibland;) Vilket superfint kort du gjort!!! Såå läckert! Och tröjan också! Undrade faktsikt igår vart du köpt den hihi:)

Karma sa...

Tröjan är PETRASO! o även kortet! fattar inte hur alla ideér bara sprutar ur dig, du e grym. Härligt kort med alla fjärilar o spindeln....HAHA. Kram på dig!

Camilla sa...

Grattis till andraplatsen för ditt härliga bidrag!

PS...in och rösta på Malins sida! DS

Anonym sa...

Grattis till vinsten! Synd att ni varken fick tårta eller superbilliga överaskningar - men det kanske var kul ändå ;0)
Själv fick jag inte ens va med *gråter*
Skulle va hemskt kul att träffas nån gång.

Anonym sa...

Hejsan!

Lisa här (hon från Kode som ni inte känner....) Blev så tagen av tävlingen i lördags att jag inte ens vet om jag sa grattis.... Hur som helst GRATTIS! Jag håller med tidigare talare om att ditt kort med alla fjärilarna i håven var UNDERBART! Hoppas vi får tillfälle att ses någon mer gång!

//Lisa

Anonym sa...

Hejsan tjejen!! Såååå fint kort!! Jätte härligt och glatt! Saknar dig i stan när jag är o handlar :-(

Maria sa...

Grattis. Ett helt underbart kort. Sånna hade jag i magen fast jag bara var besökare på magnolia i lördags.
Maria

Anonym sa...

Och mig träffade du också ;)
Jag stod bakom dig i kön till kassan, med min 13- åriga kusin, medans mitt yrväder till dotter (3 år) sprang omkring runt benen :)
Tyckte också din tröja var kanonsnygg! Känner ju igen dig från nätet men just då klickade det inte i mitt huvud.
Stort Grattis till vinsten! Vi åkte till djurparken efter att vi handlat färdigt så vi missade prisutdelningen.
Jag saknade också tårta...och priser på pappren mm.
Kram Linda/Linxen

Casa Ottman sa...

Grattis till 2:a platsen. Coolt kort.
Men ursäkta vad är ett kalas utan tårta ? ;)
Prislappar behövs ju inte heller när man tar det pris som verkar bra för dagen. Dvs olika i webshop o butik.
Nu ska jag inte klaga men ibland blir man lite trött.
Gillade ditt kort massor iallafall så du var en värdig vinnare :)
/Helena

Anonym sa...

Vilket underbart kort du gjort.. Jag dregglar så det bildas stora pölar nedanför datorbordet.. jisses.. Heja dig!

Anonym sa...

Vilket underbart kort!!!! Här fanns mycket inspirerande att kika på! =)