tisdag, juli 03, 2007

Jisses vilket flyt





































Hade ett skapar flyt utan dess lik i helgen massa halv färdigt som blev klart lite teknik testningar mm. Har laddat upp mitt bidrag till scrappiz del tävling # 3 ..... fick helt frispel .. använd olika tekniker, så kan man ju inte säga till mig då gör jag allt på en och samma gång! galet sjuk blev det!
Lägger upp några av de 10 kort som blev till! kommentera gärna vad ni tycker är bra och mindre bra... typ slarvigt ,saknas mm vill ha feedback för att utvecklas!








9 kommentarer:

(Favvis)Maria sa...

Va fina kort du har gjort!

Camilla sa...

Kan bara säga att jag tycker så mycket om det du gör! Jag gillar att du har en extra tanke bakom allt du gör! Alltid en liten knorr som då är min svaga sida. Fortsätt med det du gör...för du gör det bra! Kram Camilla

PS Korten är helt underbara!DS

Anonym sa...

Men gud så fina kort! Och det är verkligen olika stil på dem! Underbart! :)
ninaerica

Anonym sa...

Jisses vilka underbara kort! Vilken färgläggning!

Caroline... sa...

Hej! Jag har blivt dtmedlem på Scrapbodan =) Fick mitt första paket igår, så i kväll ska det scrapas!! Ja, visst är han söt min lille älskling ;-) Tack för berömmet! Du hade många nya superfina kort oxå!!
Kramizar

Anonym sa...

jättefina kort. Vilken inspiration du ger oss. Måste hem från jobbet NUUU och skapa :) // Helmina

Josefin sa...

Va många underbart fina kort du har gjort....blir alltid lika glad av att kika in i din blogg ch titta på dina alster....

Anonym sa...

Oj vilket stim! Hur har du fått till de supersnygga silverbokstäverna på puss&kramkortet???

Petraso sa...

Stansat ut i silver papper
cromocard ca 260 gr från min tryckeri tid!