fredag, juli 13, 2007

Back in cyberspace!

Otroligt mycket tack för de Fina kommentarerna jag fått här i bloggen!

Jag har varit På Värmdo denna vecka med Föräldragruppstjejerna och våra barn!
12 pers i Cissis föräldrars Sommarhus! Det är 10 års jubileum i år för vårat gäng och barnen var otroligt duktiga !! De fick tom beröm på resturangen av servitrisen! Ja dom var så duktiga för vi åkte tåget, tunnelbana och ett par buss byten med ton av packning! och på det så gick dom 1,1 km på en kletig grusväg med all packning! jag och mina barn var på slottet och vem möter jag på väg in !!!! jo yngla otroligt den andra kändisen jag såg i stockholm!!! Var en underbara yngla!
Heee läste på hennes blogg att hon glömt kamera batterit men hon kan ju retucha bort mina barns ansikten så har hon ju alla de sed vanliga semesterbilderna!
Otroligt härliga dagar fast vädret skulle kunnat varit bättre! Nu är jag rikigt trött, behöver vila! men ska tvätta och sedan pyssla lite hemmet!

Men det kommer några kort som väntar på Fotografering!

2 kommentarer:

Karma sa...

ja, det var duktiga barn! låter som ni haft en toppenvecka. Kramis

Anonym sa...

å så härligt, då var man kändis då... Så himla kul att träffa dig i Stockholm av alla platser... Hoppas vi ses igen i höst!!!