söndag, juni 17, 2007

första gången sedan januari 1995

Helt otroligt att jag inte varit på Ullared på 12 och ett halvt år!
Snabbt in snabbt ut int mitt ställe och ni som änner mig vet ju vilken FYND människa jag är!
Men jag gillar inte dönickar som står still med kundvagnar och inte tänker på att det finns fler i butiken än dom.....Stress shoppade lite till sonen och dottern som var änglar i affären.
Sedan fortsatte vi till Halmstad och drog en repa på stan innan vi begav oss till kompisarna p deras små twins kalas. Underbar mat! M är otroligt duktig och jag ocb barn sov över och fick underbar frukost och lunch innan vi drog hem.....
jaaa jag var på Brunssons ni tror väl inte jag missar en scrapaffär? Fast det blev bara 8 papper utbudet var ej så stort som jag är van med ;)

1 kommentar:

Karma sa...

Du har oxå haft en händelserik helg hör jag! kul med shopping o kalas. Kramis på dig