måndag, juni 18, 2007

Dement

I dag har jag haft ett fall av grav demens!
PernillaA och jag satt och stansade och drack cider i fredags kväll.Sedan var jag i Halmstad
I dag kunde jag inte hitta mitt morgan alfabet vi hade inte ens det framme!
Letade fick tom min sambo att leta röjde överallt! Tll slut i ren panik ringde jag PernillaA då httade vi det i min sylåda! hr koma det sig vet inte men jag tror att min sambo lagat en knapp och råkat flytta ner den lådan i kistan.Det erkänner han inte1
Tack PernillaA du hade en lugnande inverkan på oss!!!

Hm sitter och verker på mtt bidrag till Scrappiz deltävling #3 Jag har gjort en del ju men nu är det själva alstret som ska stämpla.... Borde vara lät för en stämpelgalning som mig men i dag är det block men ett par Dt kort för Stämpelhuset har jag gjort!
Var av en med en fin BOSSKUT Die jag fått av Anders och Sofia i födeledags present kan ni gissa vad det kan vara för Die (pillan diskad!!! du vet vad jag valde) för jag fck välja en ur nya kollektionen! Har gjort 2 likadana kort till twins i Halmstad med den!
Gissa !!!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Tur att ni hittade lådan till slut,
jag hade kanske nån slags magisk kraft via telefonen. Diesen du valde är helt rätt för dig, hoppas vi får se några kort med den på snart.

Kram Pernilla

Anonym sa...

Skönt att lådan kom fram tillslut!!

Hoppar in och önskar en trevlig midsommar med.

Kram Cissi