torsdag, maj 03, 2007

GreenCard


GreenCard ja det skulle man haft så man kunde jobbat i USA och kanske sålt scrap prylar?
Fyndade Frimärken på Loppisen 80 st För 2 spänn. Har andvänt De små texterna till Stämplhusets Nallar! skrivit städer och stater med pennor och Ja jag har stavat fel på Kalifonien!!! Knappen är fån dotterns baby jeans... charmen köpte jag i alingsås förra sommaren. Både Flickan och kameran är monterad på 3d kuddar men det ser lite platt ut på fotot.
Appropå USA så är min mormor född där och skulle åka till Sverige med Titanic från New York men den sjönk innan.......*rysningar*

6 kommentarer:

Mikaela sa...

Väldigt snyggt kort! Tror att jag måste komma på nån av era träffar nån gång och lära mig lite om kortmakeri och stämplar!

Hjördis sa...

Läckert vännen :)
Kan du inte komma hit med lite inspiration till mig??
Behöver HJÄÄÄÄLP!!!

Kramizar Malin

Cecilia sa...

Kanonsnyggt! Verkligen läckert med frimärken:)

Camilla sa...

Häftigt kort, ja du ett greencard skulle man haft, och en jäkla massa pengar, så kunde man dragit "Over there" och jobbat..Jättefint/fräckt kort.

Camilla

Camilla sa...

Men så snyggt kort!! Kul idé, du är så duktig!

Simmat sa...

Superfräckt kort!!! Trevlig blogg med massor av inspiration!! Återkommer gärna!!
/Jennie