måndag, april 23, 2007

trädgårdspyssel






















brrrrrr i går var det kallt fick flyttat några blommor men har massa kvar att flytta om jag ska få en sol altan på framsidan....
Tro inte att jag slänger några av mina blommor några försvinner till grannarna men dom kommer med andra...vi har bytt blommor med varandra i flera år så det börjar se lite homogent ut i rabatterna..... fast jag spejsar ju ut den med diverse saker... just nu sitter det små grodor under gullvivorna.... ska nog försöka fota dom nnan dom får ben. Påsk liljorna förflyttades 15 meter innan påsk.....*arg*

Kortet ser lite konstigt ut i ansiktet men det gör det inte i verkligheten .. blir så trött på fotograferingen.. har andvänt ett trasigt halsband....

6 kommentarer:

Josefin sa...

Vad mysigt med en trädgård med massa blommor...själv bor jag på tredje våningen med fransk balkong, undra vem som uppfann dom...fattar inte vad jag ska ha den till, kan ju kanppt ens ha en liten blomsterlåda...längtar så till landet på våren och sommaren. Vilket himla vårigt och gulligt kort du gjort. Tänkte att mina personliga coach (vissa har personliga tränare och jag har en personlig kort coach, det är inte dåligt... =)..) kanske vill kolla in min nya blogg www.piranha.blogg.se Kram

Anonym sa...

Wow vilket fint kort du har gjort!
Visst är det kul att vara ute och påta i trädgården?! Själv drömmer jag om en rosenrabatt!
Hoppas att du mår bra vännen!
kram Tina

Anonym sa...

Superduper gulligt kort!! Tyckte om den lilla grodan som håller tag i en bokstav!! =D
Tycker absolut att du ska fota de små grodorna!! *vill seeee*

Johan blev lite högfärdig efter du skrivit att han var snygg!! *haha* ;)

Må gott vännen! Kramar om

Anonym sa...

Du gör SÅ FINA kort!! Hoppas vi ses snart!

Kramizar från Caroline & Phenom

Anonym sa...

Jättefint, älskar detaljerna och färgerna! Kram Maria

Petraso sa...

phenom och carro va kul att ni hittat hit massa butik vänner har gjort det kul att ha kontakten!