måndag, april 02, 2007

Mässan

Snyft snabb så var mässan över och länge till nästa....
Träffade massor av scrap vänner och nya bekanta

Lövly Tina Fina- Du är underbara goa tjej!
Pernilla- Pillan78-Super Roligt att vi fick jobba och tjöta i hop ( ps pernilla har fått sin Lo Ebbas dop med i tidningen grattis i massor!!!)
Petra-Paradise du otroligt goa coola tjej varför bor du inte i Kungälv????
Rossanna och Ann ni är för goa som passade min lott och kom tillbaka för att ni hade pengar kvar.
Laholm tjejerna -Så kul att ni kom ni vet att ni alltid är så välkomna!
AnnaStenman- alldeles för kort tid vi prata...
LisaMattias- Va kulatt vi mötes på Toa jätt kul att fått ett ansikte och en "Bild" är avis på siluetten...
Jennie och Bittan- Eran min när jag "nöp" pappa i baken "underbar" Tack för hjälpen
Jane- Din Karl var den bästa scrap roddare jag sett.... Lånar honom gärna!
Anna & Egon- kommer och Dricker Kaffe hos er! goa människor
Mikaela Woopsy Daisy så kulatt jag fick2haffat" dig du är en IDOL!
Lise-lotte -FORMAT Papper Tack för jag fick jobba hos dig !
Maria- Kortmakaren Bra ordnad mässa hade så skönt i fjällen
Flickorna på Engströms Ni är så härliga
Anna Pysselgård kul att ses och byta saker!
Monica olsson -Kvinnan med världens underbaraste skratt!
Sedan alla ni goa kunder och scrappizar jag pratat med under helgen!
Super kram på er otroligt roligt att ses irl och att veta att det finns så många SHOPPING Och SCRAP Galningar i Sverige!

2 kommentarer:

Anonym sa...

JÄttekul å få träffa dej igen vännen!!
Och tack för tipset om kuverten! =D
ojoj..va fattig jag blev *fniss* Men det gör inget, jag unnar mej det! ;)

Hoppas vi kan träffas snart igen, kanske på en pysselträff?! =)
KRAAM Petra

Anonym sa...

Åh, du är sååå härlig själv hörru! Jättekul att träffa dig och tjöta och kramas..hihi!!! Läste att jag fick lite dispens för att hänga på en träff...ser jättemkt fram emot det!
Många kramar från Tina (psst!..kolla min blogg...har ett härligt foto där!!!)