tisdag, mars 06, 2007

Utmanad

Har blivit utmanad av både Camilla B och Paradise

har utmanat mig att skriva sex underliga/egendomliga saker om mig själv =)REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör enlista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.Okej, här kommer min lista

1. Har tänt eld på en kyrka... jäpp välte ett ljus så kolla bänkraden längst bak i Romelanda kyrka så ser ni märket i golvet. Gillar dekare & action böcker och köpt alla Jan g böcker på utgivningsdagen och läst den samma dag..... pinsamt är det 9 böcker eller?

2. Orsakat en svart fläk i taket i en Klubbstuga värmeljus går inte att släka med Fanta!
Har numera en brandskydds utbildning och Har tävlat i SM i första hjälpen!

3. Den delat ut morgontidning i pums med 8 cm klack.... Psss det låter lite...ajaja aj
Man nyktrar till fort kan jag lova...... har också gjort... nä det kan jag inte skriva här.....

4. Har varit kyrkans Lucia med 2 cm stubb... första gången på 30 år de fick skippa lingonriset för att det såg ut som jag kört huvudet i en.... Kan heller inte sjunga...läraren "getten" frågade om jag var hörselskadad.....

5. mannagrynsgröt med chokladsås älskar jag! Supersvag för god mat
syns ju... har varit VV konsulent och 19 kg lättare

6. Gillar inte Kedjebrev men denna var en kul grej att skriva
Utmanar inte någon vidare men hoppas att någon av mina blogg läsare tar denna frivilligt!
Snälla!

8 kommentarer:

Camilla sa...

Haha...du är för härlig. Det var riktigt underhållande så här på morgonkvisten! :-)

Karma sa...

HIHI kul läsning Petra! Kram

Anonym sa...

*haha* Jah..hörselskadad märkte jag ju iallafall att du inte var i helgen!!! ;)

Men duuuu....att försöka bränna ner kyrkor brukar inte vara jättepopulärt!! *haha*

Tossing där!!! ;)
(tack för en rolig läsning)
Kram Petra

Anonym sa...

Hi,hi,hi..du är ju helskön!!!
Skitskoj att träffa dig i söndags, synd att vi inte hann att tjöta mer!
kram Tina

Rossanna sa...

Wow, det här var en resa.... Du är ju sjövild, ha, ha...ses ikväll

Anonym sa...

Du är ju för skön!!! Tänt eld på en kyrka *skrattar så tårarna sprutar* Jag har faktiskt lett en kurs i pyroteknik en gång, men inte lyckats få eld på något!
Pyssla lugnt ikväll!

Anonym sa...

Ha ha ha, vilken kul läsning!

Anonym sa...

...det verkar bo en pyroman i dig, Petraso.