söndag, mars 18, 2007

SCRAPEVENT HOS FORMAT PAPPER & STÄMPLAR!

SCRAPEVENT HOS FORMAT PAPPER & STÄMPLAR!
Välkommen på Scrapträff hos Format Papper & Stämplar!DU är varmt välkommen till Format Papper & Stämplar på en heldags scrapping! Vi börjar kl. 10.00 och håller på till kl. 22.00. Det bjudspå kaffe och kaka, bubbelvatten och godis. Under dagen kommer vi attha en tävling och en skissutmaning. Fina vinster utlovas!Vi får tillgång till olika skärsystem, Quickutz alfabet och dies samt denrevolutionerande Revolution, Qucikutz Silhouette, Bosskuts alfabet ochdies, olika punchar, mönstersaxar och pennor.Som grädde på moset har vi 10% rabatt på hela sortimentet i butiken!Plus att det finns möjlighet att köpa olika dekorationer (blommor, bradsosv.) till styckpriser.Datum för inbokade träffar:Söndagen den 15 aprilLördagen den 28 aprilKostnad per tillfälle är 250 kronor / person. Anmälan är bindande. Omavbokning sker senare än 48 timmar innan träffen utgår en avgift om100 kronor.Missa inte detta tillfällen att sitta och vara kreativa ihop! Det är ett begränsat antal platser...så först till kvarn!Anmäl dig per telefon till Fomat Papper & Stämplar 031-7001338

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va roligt det lät!!! Men usch va synd att man inte bor närmare Gbg
=(
Nä...nu måste jag göra mej iordning för å springa till jobbet..
Ha en härlig söndag!
Kram

Casa Ottman sa...

Äntligen har jag hittat din blogg :)
Vad fina sakler du gör !!
Kram
Helena

Anonym sa...

Hej igen vännen min!

Jo jag jobbar i helgen, men det gör inget..är ju ledig nästa lördag å söndag!! Så min sambo å jag har hyrt ett rum på Gothia Towers! =) Vi ska ha en myspys-helg i Gbg!! =D
Jag kommer garanterat gå på mässan på lördagen, men tror att det kommer bli en sväng på söndagen också! Skulle vara trevligt å träffas! =)
Ha en härlig helg! *kraaaaaam*