tisdag, februari 13, 2007

Utmanad av Kristina Selhammar


Kristina utmanade mig att använda sådant man har framme på bordet för min del blev det rester från föra veckans kortskiss och denna blev i temat på veckans.....
Har andvänt: inkiwings döskalle,octoberstamps hjärta eb i rimfrost, text stämpel från format/inkido eb i svart. Cs från papyrus med svag struktur och bling, panduro brads, bosskut stjärnor, vartvita band från Easer, grillpinne i guld, svart vita papper är från easer och har ett röttbeigesvart mönster som jag andvänt till julkort

12 kommentarer:

Anonym sa...

UUUnderbart fint kort!! Gillar texten å stjärnorna runt om kring.
Och hur du placerat allt på kortet! Jättefint! =)

Givetvis kommer jag till Gbg! Faktiskt till båda mässorna! Får se hur mycket jag hinner gå på lördagarna, men söndagarna ska jag åtminstone dit! =)
Kommer du mest gå runt å shoppa? eller kommer du stå någonstans å dema? =)

Petraso sa...

Du kommer hitta mig demande på Lördagen på första mässan och jobbandes lördag fm och hela söndagen på andra mässan.
Va kul då kommer vi nog träffas!
glöm inte namn skylt gör skoj att ha det på mässor man träffar så många underbAra scrappizar då.. skriv både petra/paradise....
Vi kan väl pm inne på scrappiz om vilken dag du kommer ;)

Kristina sa...

Ditt"överblivna"blev ju väldans snyggt kort!!!
kram!

Karma sa...

Jättefint!! Denna text stämpel är underbar tycker jag, Kram

Anonym sa...

Ska se vad jag kan göra med namnskylten! Annars får jag väl gå runt å skrika att jag heter Petra/Paradise *fniss* ;)

jodu, det kan bli "uppspelat" (som vi kallar det) på bowlingbanorna...likadant i skidbacken menar du? =)
Skidbacken försöker jag hålla mej ifrån, jag är så himlarns höjdrädd! ;)
HA en bra dag! /Petra

Hjördis sa...

Döläckert sötis ;-)

Hoppas du har en bra Alla Hjärtans dag.

Kram Malin

Anonym sa...

döläckert, både detta o det förra ;) döskallar rocks *headbangar* du har inte missat papperet och rub ons:en på StoryHouse va!!? jag har bunkrat!! :D

Marie sa...

kortet är bara såfräckt!

Anonym sa...

Jätteläckert kort hörru!
Kram Tina

Petraso sa...

detta pryder scrappiz 1.a sida denna vecka vilken pingla ska vara med nästa vecka....

Anonym sa...

oj vad läckert!
Var kan man få tag på döskallen? jag är nybörjare på sånt här, inkiwings är det ett företag som har hemsida eller kan man hitta det hos någon annan på nätet?

Petraso sa...

tyvärr finns inte denna hos www.inkywings.com ... men lia hintade att den eller en annan kommer....