tisdag, december 12, 2006

Syns På SweScrapbooks Blogg 12/12



Detta kort har jag gjort till Scrap and Giftconers Julkortstävling och det har blivit Bloggat på SweScrapbooks hemsida.... Så Kul....

När man håller kortet mot ljuset lyser det in genom fönstret vilken bakgrunden består av ett chb apper m snöflingor och inkido gran monterat som shacker. gardinstångn är en sushi pinne och kulorna från inkido har 3d lack och fått metallhängen.Tapeten är Wild asp. Gardinen är stämplad med en cc stämpel.Inkidohunden har fått en tomte luva och hundben. Dragspelet är gjort av bosscut toppers del och dragspelspapper.... Godjul är Morgan alfabetet från Bosscut. Ljuset är gjort av liquidpearl och floss mm

Massa jobb men ack så roligt!!!

10 kommentarer:

Karma sa...

WOW Petra! Detta kort är sååå fantastiskt. Tror att du kan se fram emot att snart vara ägare av en QK!!
KRAM

Sara sa...

Jättecoolt!

Camilla sa...

Oj du är makalös!! Superduper...måste få se detta irl snart. Kram

Petraso sa...

Vill du se det irl så får du åka till Uddevalla....

Anonym sa...

Jätte kul kort... lycko den som får ett så fräsigt kort i lådan!

Anonym sa...

Otroligt vilka ideér du har!
Jätte fint kort!
Kram

*Beatriz Jennings* sa...

THIS IS AWESOME!! I LOVE IT!

Bety.

Camilla sa...

Jaha...det skulle skickas? Ja då f år jag nöja mig att titta här :-)

Anonym sa...

Äntligen har jag hittat din sida! Du är ju en sån idéspruta, härligt inspirerande!! Go Petra, go!!!

Petraso sa...

någon ägare av en qk blev jag ju inte..... fast tro det eller ej så köpte jag en die..... jäpp så nu får jag väl köpa mig en tång också...
Dom kommer ju kunna köpas live i centrala stan strax har jag hört viskas....;)